Jak odpowiednio dobrać fotele do biura
Wybierając fotele zawsze pamiętamy, iż biuro to miejsce, w którym spędzamy sporo czasu. Zamierzając kupić, musisz pamiętać przede wszystkim o ich ergonomię oraz komfort, inaczej szybko odczujesz zmęczenie, a jej wydajność twojej pracy znacznie spadnie.
Zatem musi być wygodne jak i funkcjonalne. Jak jednak dobierać fotele do biura, aby były jak najbardziej komfortowe dla pracowników ? Przede wszystkim, należy wybierać takie egzemplarze foteli, które bezproblemowo można regulować w pozycji pionowej i dopasowywać do wzrostu oraz preferencji pracownika. Drugą ważną funkcją foteli do biura jest podpieranie pleców w każdym miejscu – od odcinka lędźwiowego aż pod koniec odcinka szyjnego.
To udogodnienie zapewnia odpowiednie wygięcie oparcia fotela w dole pleców oraz przed górną krawędzią oparcia. Kolejny krokiem do zapewnienia komfortu są podłokietniki. Fotele do biyra absolutnie powinny je posiadać, bowiem umożliwiają one pracę łokci i nadgarstki w trakcie pisania, na klawiaturze komputera. Warto również zwrócić uwagę na to, aby fotel był mobilny – kręcił się wokół własnej osi i posiadał kółka wbudowane w nogi, by pracownik mógł spokojnie poruszać się przy swoim miejscu pracy i sięgając do innych sprzętów – drukarki czy skanera.
Jeśli chodzi o materiały, z jakich powinien być wykonany fotel do biurka, należy postawić na jakość i wygodę użytkownika.